Wśród gadżetów reklamowych wręczanych klientom, kontrahentom lub pracownikom szczególnym zainteresowaniem cieszą się kalendarze firmowe. To praktyczny, a przy tym elegancki rodzaj upominku. Sprawdź, z czego wynika popularność kalendarzy i dlaczego warto wybrać je jako prezent od firmy.
Praktyczne akcesorium dla każdego
Kalendarze firmowe to akcesoria cechujące się wysoką użytecznością. Niemal nie rozstają się z nimi przedstawiciele handlowi, asystenci, sekretarki, biznesmeni, monterzy, elektrycy i inni specjaliści spotykający się często z klientami czy kontrahentami, którym akcesoria te służą do organizacji ważnych spraw zawodowych. Ale z podręcznych kalendarzy na co dzień korzystają też inni ludzie, którzy nie chadzają na spotkania biznesowe i nie świadczą usług dla klientów. Akcesoria te są natomiast niezastąpione do zapisywania ważnych dat, terminów wizyt lekarskich albo adresów i telefonów kontaktowych. To wszystko wpływa na ogromną praktyczność kalendarzy. Wersje kieszonkowe, ścienne, biurkowe czy książkowe – niezależnie od rodzaju gadżetu, produkty te zawsze się przydają, a przez to są tak lubiane i chętnie wykorzystywane.
Wybierając zatem kalendarze firmowe jako akcesoria wręczane kontrahentom czy klientom, możesz mieć niemal pewność, że gadżet ucieszy obdarowaną osobę i będzie przez nią chętnie używany. Zarówno dla obdarowanej osoby, jak i samej firmy nie ma bowiem gorszego gadżetu reklamowego od takiego, który zostanie „rzucony w kąt”, skończy w koszu na śmieci albo na dnie najgłębszej szuflady. To z pewnością nie grozi kalendarzom, które są zawsze mile widziane. To funkcjonalne akcesoria, które pozwalają budować pozytywny wizerunek marki oraz dobre relacje z potencjalnym klientem bądź kontrahentem. Warto je również wręczyć pracownikom. Taki gest z pewnością zostanie przez nich doceniony i odebrany w pozytywny sposób.
Kalendarze firmowe – skuteczna reklama firmy
Użyteczność kalendarzy wiąże się z ich skutecznością reklamową. Ze względu na to, że kalendarze firmowe są tak powszechnie wykorzystywane, stanowią świetny nośnik reklamy. Wystarczy, że umieścisz na okładce subtelne logo marki a w środku dane kontaktowe firmy, aby czerpać korzyści z tej formy reklamy. Za każdym razem, gdy użytkownik skorzysta bowiem z kalendarza, spojrzy na logo i przypomni sobie o firmie, od której dostał prezent. Terminarz towarzyszy obdarowanemu wszędzie, co sprawia, że istnieje duża szansa na to, że logo dostrzegą również osoby postronne. W ten prosty sposób możesz więc dotrzeć z Twoją marką do szerokiego grona osób.
Kalendarz – prezent, na który się czeka
W wielu przedsiębiorstwach coroczne zamawianie kalendarzy firmowych z logo i wręczanie ich pracownikom, klientom i kontrahentom stało się swego rodzaju tradycją. Co więcej, wielu współpracowników przyzwyczaiło się do tego upominku i z niecierpliwością czeka na nową wersję kalendarza. To idealna sytuacja dla przedsiębiorcy, który nie tylko buduje pozytywne relacje ze współpracownikami i klientami, ale również przywiązuje ich do marki.